Ajattele omalla tavalla

Sisältömuotoilutoimisto Otavamedia OMA syntyi uskosta, näkemyksestä ja ajattelusta.

 

Usko. Uskomme, että asiakkaiden oman median tekeminen on tärkeää. Teemme sitä intohimolla ja haastamme itsemme sekä asiakkaamme rakentamaan omasta mediastaan alansa kiinnostavimman. Uskomme myös, että oman median tekeminen tarjoaa hyvät mahdollisuudet kasvaa ja tehdä kannattavaa liiketoimintaa.

Näkemys. Meillä on näkemys siitä, että vaikuttavien sisältöjen avulla asiakkaamme voivat muuttaa maailmaa, jossa he toimivat. Se tapahtuu tarjoamalla merkityksellistä sisältöä, joka perustuu yrityksen tavoitteisiin ja on sekä helppoa kuluttaa että markkinoitu tehokkaasti.

Ajattelu. Haluamme rohkaista asiakkaitamme ajattelemaan omalla tavallaan. Mietimme parhaat tavat palvella asiakkaidemme yleisöjä näiden eri tilanteissa, ja synnytämme merkityksellistä ja kestävää vuorovaikutusta. Me luomme uuden tavan ajatella sisältöjä osana liiketoimintaa.

Olemme osa Otavamediaa ja Otava-konsernia. Toteutamme ylpeinä Otava-konsernin yhteisiä arvoja: haluamme, että vastuullisuus, laatu, rohkeus ja läheisyys ohjaavat tekemistä jokaisen asiakkaamme kanssa. Asiakkaamme hyötyvät Otavamedian luotettavuudesta suomalaisten ja monikanavaisuuden tuntijana. Mediatalo osaa tehdä vaikuttavaa mediaa myös asiakkailleen.

Ennen kaikkea, me tykkäämme tehdä uusia asioita. Siksi haastamme itsemme ja asiakkaamme ajattelemaan ja tekemään asioita omalla tavalla. Lupaamme, että se on paitsi fiksua myös hauskaa.

Otavamedia OMA syntyi vuonna 2015, kun Otavamedian Asiakasviestintä, liikkuvan kuvan osaaja DeCo Media, MCI Press ja Alma 360 yhdistyivät noin sadan ammattilaisen sisältömuotoilutoimistoksi. Meillä on alan pisin, yli 25 vuoden, kokemus oman median suunnittelusta ja tekemisestä.

Lisää samalta kirjoittajalta

Älä katoa kampanjoiden välissä – ryhdy ajattelemaan kuin mediaStrategia & Konseptointi28.10.2016
Kuudes kenttäpelaaja kehiinStrategia & Konseptointi11.05.2016
Sisältömuotoilu­toimisto – mitä ihmettä?Strategia & Konseptointi25.04.2016