Ajattele omalla tavalla

Otavamedia OMA syntyi uskosta, näkemyksestä ja ajattelusta.

 

Usko. Uskomme, että oman median tekeminen on tärkeää. Uskomme myös, että oman median tekeminen tarjoaa hyvät mahdollisuudet kasvaa ja työskennellä yrityksen tavoitteiden eteen. Suunnittelemme, kehitämme ja toteutamme asiakkaidemme oman median ratkaisuja intohimolla, ja haastamme sekä itsemme että asiakkaamme rakentamaan omasta mediastaan alansa kiinnostavimman. Uskomme, että parhaimmillaan oman median ja ostetun median sisällöt luovat yhdessä ylivertaisen kokonaisuuden, missä molemmat tekevät töitä yrityksen liiketoiminnan tavoitteiden eteen.

Näkemys. Meillä on näkemys siitä, että vahvan oman median avulla asiakkaamme voivat muuttaa maailmaa, jossa he toimivat. Se tapahtuu tarjoamalla yleisölle merkityksellistä sisältöä, joka perustuu yrityksen tavoitteisiin ja on sekä helppoa kuluttaa että tehokkaasti markkinoitu.

Ajattelu. Haluamme rohkaista asiakkaitamme ajattelemaan omalla tavallaan. Mietimme parhaat tavat palvella asiakkaidemme yleisöjä eri tilanteissa tai ostopolun vaiheissa, ja synnytämme näissä merkityksellistä ja kestävää vuorovaikutusta. Olemme luoneet uuden tavan ajatella omaa mediaa kiinteänä osana yrityksen liiketoimintaa.

Olemme osa Otavamedian Yritysasiakkuuksia ja Otava-konsernia. Toteutamme ylpeinä Otava-konsernin yhteisiä arvoja: haluamme, että vastuullisuus, laatu, rohkeus ja läheisyys ohjaavat tekemistä jokaisen asiakkaamme kanssa. Asiakkaamme hyötyvät Otavamedian luotettavuudesta suomalaisten ja kanavariippumattomien mediaratkaisujen tuntijana. Mediatalo osaa tehdä vaikuttavaa mediaa myös asiakkailleen.

Ennen kaikkea, me tykkäämme tehdä uusia asioita. Siksi haluamme kannustaa asiakkaitamme ajattelemaan ja tekemään asioita omalla tavalla. Lupaamme, että se on paitsi fiksua myös hauskaa.

Otavamedia OMA suunnittelee, toteuttaa ja ylläpitää yli sadan asiakkaan oman median palveluita. Otavamedia OMA syntyi vuonna 2015, kun Otavamedian Asiakasviestintä, liikkuvan kuvan osaaja DeCo Media, MCI Press ja Alma 360 yhdistivät voimansa. Yksikössä työskentelee tällä hetkellä lähes 70 viestinnän, sisältömarkkinoinnin, digisuunnittelun ja liikkuvan kuvan ammattilaista.

Lisää samalta kirjoittajalta

Viisi syytä, miksi yritys tarvitsee vahvan oman medianStrategia & Konseptointi01.03.2017
Kenen perässä sinä juokset? Sisältö­markkinointi tukemaan koko ostopolkuaSisällöntuotanto21.04.2016
Markkinoinnin automaatio – teknologia kunnossa, entä sisällöt?Strategia & Konseptointi20.04.2016
Kalleinta sisältöäJakelu & Markkinointi13.04.2016