Ei toista ilman toista

Ostetulla medialla herätät kiinnostuksen. Omalla medialla sitoutat kiinnostuneista kävijöistä asiakkuuksia. Otavamedialta saat molemmat.

Kohdenna ja herätä kiinnostus

Tehokkaita ja mitattavia mainonnan ratkaisuja, joilla sinut huomataan.

Sitouta yleisöstäsi asiakkaita

Vaikuttavia journalistisia sisältöjä, jotka syventävät asiakassuhteitasi.

Näin palvelemme sinua

Otavamedian verkkosivustot tavoittavat yli 2.2 miljoonaa eri kävijää kuukaudessa, joista pystymme tuottamaan mainostajalle kiinnostavaa dataa kohdennukseen.
Aikakauslehtiämme lukee yli 1.4 miljoonaa suomalaista ja niitä luetaan keskimäärin 65 minuuttia.
Tuotamme yrityksen liiketoimintaa tukevaa ja strategiaa toteuttavaa vaikuttavaa monikanavaista omaa mediaa yli 100 asiakkaalle, julkishallinnon toimijalle, järjestölle ja liitolle.
Tuotamme vuosittain yli 500 vaikuttavaa videota, livelähetystä ja podcastia asiakkaidemme tarpeisiin.
Käytössäsi on noin 50 asiantuntijaa sisältömarkkinoinnin, mainonnan, natiivi- ja vaikuttajamarkkinoinnin, viestinnän, liikkuvan kuvan ja datan osa-alueilta.
Tuotamme vuosittain natiivikampanjoita ja advertoriaaleja noin 200 eri asiakkaalle.

Ajankohtaista

Uusimpia ideoita ja huomion arvoisia asioita.

Caset

Hae inspiraatiota oman menestystarinasi rakentamiseen.

Case

Unelmien joulu: S-marketin menestyskampanja Kotiliesi.fi:ssä

Yli 4 000 000 näyttöä
Case

BABÉ valloitti suomalaiset naiset testiryhmäkampanjalla

Tuotelanseeraus
Case

Novart kasvatti tunnettuuttaan natiivikampanjalla erinomaisin tuloksin

Monikanavainen kokonaisuus todisti jälleen toimivuutensa.
Case

Vau, happea! Testiryhmätoteutus ja natiivikampanja tavoittivat tukkoisen nenän kanssa kamppailevat

Yli 9 minuutin lukuaika
Case

Helsingin kaupunki – Käänteentekevää puhetta

Mielen hyvinvointia podcast-sarjassa
Case

Porvoo – lukemattomia tunnelmallisia hetkiä

Yli 150 000 videonkatselua
Case

MyVeho-lehti: printtimedian tyylikäs paluu automaahantuojan viestintätyökaluksi

Konseptiuudistus
Case

Rummo kasvatti tunnettuuttaan Golfpisteen tapahtumissa ja medioissa

Kohderyhmä löytyi golfin parista
Case

Taksi Helsingin turvalliset ja luotettavat kyydit keräsivät lukijoiden huomion

Paras artikkeli sai lähes 60 000 sivukatselua
Case

Suomalainen Kirjakauppa – rakkaudella paketoituja aarteita

TV-spotin ROAS 5,1
Case

Vaikuttajan vauvavuosi testasi Semperin tuotteet tositoimissa

Sivun katseluita yli 32 000
Case

Kikkoman kasvatti myyntiään vaikuttajamarkkinoinnin avulla

Lukuaika keskimäärin 6 min
Case

Sunin tiskikonetabletit saivat huikean tavoittavuuden natiivikampanjalla

Näyttökertoja eri kanavissa 3,2 miljoonaa
Case

Kampanja toi esille Mikkelin seudun parhaat puolet

800 000 näyttöä
Case

Lumon inspiroi kuluttajien parveke- ja terassiunelmia natiivikampanjalla

Lukuaika keskimäärin 05:29